【希希好書星期五】 (第六期) 2018-04-13

又到星期五啦!小朋友周末會唔會跟爸爸媽媽去食大餐呢?今次希希帶大家認識嘅一個地方,雖然物產好豐富,但居民生活唔太富有,一家人要食一次大餐並唔容易㗎。

 

《提蒂安的禮物》主人翁提蒂安,係生活喺越南嘅小朋友,為咗慰勞辛苦賺錢養家嘅爸爸,提蒂安同媽媽一大清早就撐船去水上市場賣生果,以買肉為他煮一碗牛肉湯米粉。可惜到快要收攤時,仲有一半生果未賣出⋯⋯到底最後提蒂安買唔買到肉?佢爸爸有冇機會食到牛肉湯米粉呢?

呢本書唔單止介紹越南嘅風土人情同美食,仲描述家人之間深厚嘅親情,我哋嘅小朋友又知唔知爸媽最愛食咩嘢呢?

希希以後會繼續用好書帶大家探索世界,拓闊視野,如果想了解更多關於越南嘅趣事,咁就唔好錯過4月22日「飛閱童書大視界」活動,我哋已經預備咗工作坊同大家分享呢個故事㗎!


--------------------------------------------------------------

 

書名:《提蒂安的禮物》

出版社:聯經出版

作者:徐寶泫

繪者:林光熙

譯者:曹玉絢

提蒂安的爸爸是個種稻的農夫,平日她和媽媽則在河上賣水果,為了慰勞辛苦賺錢養家的爸爸,提蒂安與媽媽決定努力賣水果,以買肉為他煮一碗牛肉湯米粉。

這天,提蒂安與媽媽一早起床把水果簍搬到船上。而其他載著水果、蔬菜、鮮花的船隻,也紛紛聚集到水上市場上。兩母女拉開嗓門大聲叫賣:「快來買水果!這裡有新鮮又香甜的水果。」可惜的是,大家卻只看不買。

媽媽不禁擔心,因為要全部賣完,才有辦法買肉,眼看其他船隻漸漸收攤,而提蒂安滿船的紅毛丹、西瓜、椰子及香蕉等新鮮水果卻通通滯銷。此時,有位老爺爺站在她們的水果攤前看來看去,摸來摸去。

提蒂安既緊張又擔心,不知道老爺爺會否看完便走了去。到底老爺爺有沒有買下水果?而提蒂安的爸爸最後能否吃到一碗充滿愛意的牛肉湯米粉呢?