【希希好書星期五】 (第一期) 2018-02-02

今日係星期五,好快又來到愉快嘅周末,喺輕鬆又溫馨嘅親子時光之中,如果加上一本好書,會唔會更開心、更有意義呢?

同大家講一個好消息,由今個月開始,我哋以後都會喺星期五製造不定期驚喜,介紹有關貧窮同關愛主題嘅好書或繪本比大家,希望小朋友可以從書卷中認識世界,關愛他人,一齊享受閱讀嘅快樂,如果你哋睇過有任何好故事,都記住話比希希知呀!

今次希希介紹嘅第一本書,係上年出版嘅英文繪本《Poverty and Hunger》(貧窮與飢餓),呢本書來自一共四冊嘅「Children in Our World(世界上的孩子們)」系列,分為13個章節,用精美插畫來描述點解會有貧窮同飢餓,讓小朋友去思考,點樣去幫助有需要嘅人?

Children in our World Poverty & Hunger
===============

《Poverty and Hunger》繪本簡介

當你過著快樂生活的時候,有沒有想像過,世界上有些貧窮的孩子,他們沒有居所,沒有新衣,買不起校服,不能去學校旅行,還時常被同學欺負?貧窮與飢餓有很多原因所致,包括農地失收、戰爭破壞,還有隨時發生的自然災害和日漸嚴重的全球暖化等,這些孩子糧食不足,令身體虛弱,長大後也會繼續貧窮……

不過,有很多人正在幫助這些孩子,令他們改善生活,微小的力量可以帶來希望,你又想到有什麼方法能幫助他們呢?

Poverty & Hunger

Poverty & Hunger 02